Saturday, November 13, 2010

n the award goes to....

and the award goes to....LADY SUNSHINE !!
wot wot wot
yay yay dapat award dapat award
jgn x caye... ni haa nk bukti. eheh


 haa... beautiful blogger ke beautiful blog nih
blogger mean orang yg menulis blog r kn, dats mean aku r tuh
muahaha
btw, thanks to AYIEN ZARINA for giving me this award
kena bg ucapan ke?
kena ke?
ok meh nak bg
tp sblm tu ne complete task ni dulu....
lets check it out !

♥ tulis 5 perkara yg menarik tentang org yg memberikan award ini 

1) beliau seorang yg santek, indeed, siyes x tipu
2) agak pemalu, kewanitaan n kesopanan terserlah
3) aku slalu panggil die mokcip. haha
4) beliau warga kelate
5) badan beliau lebih kurang ngn aku. heee

♥ tulis perkara menarik tentang diri sendiri dan hobby

menarik?
xde ape yg menarik kot
tp meh lar nk wat2 menarik 
aku seorang yg :

tall 
skinny
suke music
straight face -.-
love green so much ! <3
loyar buruk gak kot ;p
cerewet bab makanan
muke siyes tapi peramah ! hek3

hobby lak

suke layan movie
layan lagu, lagu retro, indie sume layan. hek2
layan majalah
suke sembang. kalo kena gu r
jalan jalan
shopping abiskan duet yg xde. bilalah aku nk kaya =.='

♥ pastu bagi la ucapan cikit

lor..ni ke baru ucapan. ngee
thanks a lot pd sume follower yg sudi ikut
ok aku ucapkan selamat berbahagia semua !
pape pon bahagia tu penting :)))


♥ tulis link orang yg bagi award ni


singgah2 lar blog beliau ye... :)
sesungguhnya singgah menyinggah itu satu amalan mulia :)

♥ lastly, spread this award to 15 blogger who you like and you think their blog are awesome 

alala yg ni susah ni
korang amek r sendiri award ni
aku bg kat sume sbb sume awesome !
hehehe


happy blogging ya'll !!! lab u blog ! <3

No comments:

Post a Comment