Monday, November 15, 2010

ni tajuknye

waaaaa da pukul 3 pagi
laparnye..
makan megi yg enak je td
uhuk
stay up ke tdo stay up ke tdo?
kalo aku stay up lapor...
tp kalo aku tdo x ngntuk
hek !

esok last paper for major aku
grammar english, weh, susah kot
wuwuuu -.-
sume susah xde pe yg senang yayy
paper petang so boley la aku melepak kat belog kesayangan aku ni dulu kejap sblm tido..
xpe x tdo ag pon, nt esok mlm da nk balik kampong tuk raya aji, 
haa nt lam bus tdo r puas2 kau eida
hee~
nk balik sembelih ayam itik kat kampong
da rindu sangat dah nk mkn nasi kat umah nih
alaaa sangatlah buhsam makan mkanan kat sini
hee~ aku kn makannya pilih2 jugak dong
nak makan budu belacan lak kat kampong nt
hehe

pape pon selamat hari raya korban sume !
off to hometown seminggu,
x online kat kg... -.-
gonna miss u belogku.. muassx ! <3
selamat hari rayeeee !

no more setadi. wt sementara je pon, rehat smiggu. wee~

btw, slamat raye aji..senyum sokmo deh :)



No comments:

Post a Comment