Sunday, January 16, 2011

i am a loner !!!

uwaaa
sepinye hidup 
jauh dr familia pulak tu
nk balikk :(
mister tu p enjoy tak hengat
dush !
xmo kawan.

da r rini tido banyak2, konpem xley tido mlm ni
aku mimpi ke hape tah td
 mimpi ade org letak ubat tido lam nasi yg aku makan
sebeb tu aku tido balik lps makan nasi till kul 6 petang
geezz !
hell i can't believe it huh!
just imagine smlm tido awal pukul 12 mlm-------- 1 tgahari
then sambung balik kul 2---------6.30 petang
uwaa

bangun bangun terus texting sya nk p bilik dia
lil bit scary lah duk kat bilik sorang2 coz ma roomate pon xde kat bilik till tomorrow 
oh thank God i have her even beliau selalu sesat. hehehe
on ma way pegi bilik beliau, tersinggah r kejap kat PESTA PONGGAL-----haaa konfem korang tak tw ape itu pesta ponggal kan kn kn kn
aku pon mula2 igt pesta nk penggal kepala ke hape.hohoho
PESTA PONGGAL ni------->pesta for indian
pesta ni ala ala nk sambut tahun baru deowg la..
then ade buat masak2 nasi pastu letak susu camtu, tu one of tradition deowg
aku sempat gak rase tp tak sempat nk buat pon.hehe
dtg singgah je coz sya de kat situ ngn one of our indian muslim fren, ina


ni r cara deowg masak nasi tu kot
rasa cam manis2 gitu


 tu la ina :)


ni aku tetiba je muncul nk menyemak kat lam gambar ni
muke pon xley blah baru bangun tido pucat jep.eheh. 


 dan ni..santekk :)

p/s still waiting for him nih
p mane tah tak balik balik
wuwu
kesepiang.
layan muvee lah -.-,

3 comments: