Saturday, January 8, 2011

konichiwa !

konichiwa !!
hah tu dia !
tak lama ag aku nk p jepun lah.
hehe
i took the japanese language as an option this sem.
yayy !
sonok jugak clas ni, happening sbb aku sangat x ley dgr si budak kecik syaripah speak in japanese, rase mau tergelak je keje aku.
kelakar.time aku dia gelak gak.hampeh betol. -.-

alang2 da amek dis paper kena la struggle sket sbb da mmg tak tw pape ni
got no basic, no experience, taking dis paper without knowing nothing. 
nak kate minat tu tak jugak. tp tetiba terpikir kalo tw more than one language ni de advantages la jugak especially aku ni memang dalam bidang bahasa jugak.

so kat sini nk share ni yay !at da same time boley practice jugak kn.eheh

konichiwa
hajimemashite
watashi wa eida desu
watashi wa mareshiajin desu
watashi wa USM no gakusei desu
watashi no senmon wa Eigo desu
douzo yoroshiku

translate :

hi !
how do you do
i am eida
i am malaysian
i am USM's student
my major is English language
nice to meet u

more more more hehe

asking : anata wa nihonjin desu ka
answ : iie, nihonjin ja arimasen. mareshia desu.

tukang tanya : kamu orang jepun?
tukang jawab : tak, saya bukan orang jepun. saya orang malaysia. :)

haha
tu r basic2 sensei ( teacher in japanese ) da ajar.
kejang jugak my tongue nak pronounce bende2 ni sume =.='

sekian~
arigatou gozaimasu.
jaa ne ! ^^

mamat jepun ni da jd bff aku da skrg ni.jgn jeles ^^

ade rupe jepun tak? mmg aku mix japan kn.hek3 ;P



No comments:

Post a Comment