Monday, February 21, 2011

biol kejap


tu haa salah satu sebab aku jadi biol kejap mlm ni kot
*tu gamba ngah study brain ngn mata agak stim -.-
( mata aku slalu cam tu lam gamba, don't blame me )
hehehe
rajin tak rajin tak?

tadi da get ready to sleep ni after belek2 note sal brain tu
then aku nak set la alarm nak bangun ade test pasal brain tu
then mase nak set alarm tu tetiba aku confuse class esok pukul 9 or kul 11
haiyaa
masalah negara ni
then aku text la si syarifah tu tanya kekeliruan aku tu
ye pon tetiba jd confuse jugak
dekat setengah jam jugak la aku duk main teka teki ngn beliau nih
hahaha
then tanya la one of my freind, die pukul11
beliau pon heran and tanya 

' ade perubahan jadual ke? '

hak3

then me n my friend yg sama2 naive ni boley la tido dengan aman... 
what a pathetic lil girls we are  v(=.=)v


gambar biol 2

gambar biol 3

byeeeee!

p/s: tobat tobat 40 hari 40 malam. wink*

No comments:

Post a Comment